يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
گاوان وخران زمردم آزاران به
اشجار وگیاه از ستمکاران به
این سنگ وجمادوخاک درپیش خد
ازقوم دغل باز وریاکاران به
ای دوست دروغ از زبانم برگیر
افسارهدایت مرا ازسر گیر
اعمال گذشتهء مرا پاک نما
آغوش نما باز و مرا دربر گیر
یارب زکرم فقیر مستغنی کن
ازباب شفا مریض مستشفی کن
بشتاب و گرفتاری ما رفع نما
مارا به ره صواب مستهدی کن
این عمر همچو برق بپایان همی رسد
نیکی نما ودورشواز کینه و حسد
افتاده گر تو دست بگیری غنیمت است
زیرا جزای آن زخداوند می رسد
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ازلطف وحضوراستادبانوحسین زاده بزرگوار | |
|
ممنون ازلطف استادبانو عجم بزرگوار وتشکرازحضور سبزتان | |
|
باتشکرازلطف استاد بانو حکیمی بافقی بزرگوار وتشکراز حضورسبزهمیشگی شماولادت علی علیه السلام برشما مبارکباد | |
|
باتشکرازبانوابراهیمی بزرگوار وممنون ازلطف وحضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
طنزبود بر پایه ی نصیحت
گاوان و خران باربردار
بِه زادمیان ِ مردمآزار (سعدی)
یا در مصرع (گردست فتاده ای بگیری مردی ...
اقتباس از برخی ابیات و اندرزهاو نصایح سعدی درسرتاسر شعرتان مشهود است.
درپناه حق