جمعه ۲ آذر
چهار راه دلتنگی شعری از مونس ارجمندی
از دفتر نامه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۴۰ شماره ثبت ۳۹۲۹۶
بازدید : ۱۱۱۰ | نظرات : ۱۴۳
|
آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی
|
ماند ه ام
پشت چها رراه دلتنگی
وراههایی که
همه به یک اه
ختم میشوند
وخاطرات مسافریکه
یک چراغ سبز
بهانه رفتنش شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بهره مند شدم
احسنت