يکشنبه ۲۷ آبان
فرصت نشد لب تر کنیم افسوس ها را شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر سياه دانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۳۹۰۵۶
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
فرصت نشد لب تر کنیم افسوس ها را
از نو بلرزانید این ناقوس ها را
.
باز از کدامین حجله آورده ست سیلاب
بر دوش خود تابوت اقیانوس ها را
.
گرداب رخوت در شب ساحل نشسته ست
طوفان مگر روشن کند فانوس ها را
.
فیتیله را پایین بکش دیگر گذشتیم
از خیر رویا ... خیر کن کابوس ها را
.
سر می رسد غم پشت غم داغ از پی داغ
فرصت نشد لب تر کنیم افسوس ها را
.
.
.
از گوشه گوشه رودخانه خروشان غریو حادثه دیده ای به گوش می رسید ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_
تولدتان مبارک برادربزرگوارم
ازطرف خودم وتمام دوستان واستادان ناب روزتولدتان راتبریک عرض می کنم
با ارزوی بهترینها