يکشنبه ۲۷ آبان
گل سوسن و نرگس و یاسمین شعری از احمد خدادادی دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۳۸۹۳۰
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
به نام خدایی که بخشنده است
قدیم است وحی است وپاینده است
خداوند سازنده ء آفتاب
مه و ابر و باد و شب و ماهتاب
خداوند روزی ده بندگان
گنه پوش و بخشنده و مهربان
خدایی که از آب ابر آورد
کند ابر باران و آب اورد
حکیمی که عدلش بود آشکار
همه ظالمان را برد سوی دار
کریمی که نعمت دهد بی شمار
به گبر و مسلمان و بر مور ومار
خداوند دانا به راز نهان
دهد نظم بر کائنات و جهان
برون آورد آن لطیف از زمین
گل سوسن و نرگس و یاسمین
اگر هسته ذره ای بشکنی
عجایب انرژی ازو برکنی
وگر ظلم کردی تو بر دیگران
رسد آن ستم بر تو از دیگران
برو با خدای خودت دوست شو
ز تزویر و کید و ریا دور شو
سرت را فرود آر بر خاک او
که تا عرش بالا روی سوی او
|
نقدها و نظرات
|
باتشکرازاستادبانوناصری نسب بزرگوار وممنون ازلطف وحضورپرمهرتان
| |
|
باتشکرازاستادبانو نامداری گرامی وتشکر ازلطف وحضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و جالب بود