جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر دهم : ترانه های آیینی
نام ترانه: رضا رضا تنهایم
تقدیم به: در گاه حضرت رضا(ع)
**
رضا رضا تنهایم
تنهای کوچه هایم
در کوی تو غریبم
غریب کوچه هایم
**
رضا رضا رضایم
مهر تو هست دوایم
رضا رضا گدایم
مهرتو کن عطایم
**
رضا رضا تنهایم
تنهای کوچه هایم
رضا رضا آوره ام
آوره دشت هایم
**
رضا رضا نگاه کن
یک دم مراصدا کن
با اون نگاه چشمای مهرت
درد ( آیین) دوا کن
**
رضا رضا دعایم
دعای لحظه هایم
رضا رضا نوایم
نوای آشنایم
**
رضا رضا گدایم
گدای این درگاهم
رضارضا محتاجم
محتاج آشنایم
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/4/23- بدیه ناتمام- براساس ترانه های محلی و ادبیات چوپانی خراسان( نیشابور)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.