جمعه ۲۵ آبان
برکه شعری از سیماسلمانی (یامور)
از دفتر وحشت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۳۸۷۵۶
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سیماسلمانی (یامور)
آخرین اشعار ناب سیماسلمانی (یامور)
|
برکه
این جاده باریک است
درمیان حصاری ازیاس سپید
آسمانش تیره ویک دست
صدای فریادی نیست
سکوت است وسکوت
عطرشب بوهاپرشده
درسبدی ازاحساس
آهسته بیا
بادلی شکسته بیا
آن دوردستها
نورمهتاب است وستاره ها
خاک این جاده نفس می کشد
احساس دارد
فریادمی زند
انگارکسی آن دوردست ها
چشم به راه است
آهسته تر،بیصداقدم بردار
چشم بازکن
رقص باددرمیان شاخه ها
کلبه ای وسط آب
نگاه کن به آبی آسمان
به ستاره ها
به یکرنگی چمن زار
اینجابهشت است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.