يکشنبه ۲۷ آبان
.... شعری از سمانه هروی
از دفتر 1 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۳۸۴۹۵
بازدید : ۲۰۵۵ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
1.از بس در فکرم پرسه زده ای
هرزه گرد شده ای!
کاش میفهمیدم
اب رفته به جوی بر نمیگردد
عشق رفته به من!
2عقل حکم داد
قلب اعتراف کرد
" دوستت دارم ".
چه رابطه عجیبیست بین چشم و زبان!
3.
هر روز به هر کلمه سلام کن
به درخت انار
به اسمان
به شر شر جوی اب
حتی به سلام!!
4.
از وقتی سیب درخت همسایه را گاز زد
باغبان شده ام
شاید این بار. ....
5.
دیشب فرشته ای بالهایش را جاگذاشت
صبح که شد باران امده بود!
6
.دوست شیشه ای
هر شب به سراغم بیا
با من حرف بزن!
خورشید وار بر تو میتابم
منشور وار تجزیه ام کن
زرد
قرمز
ابی
رنگین کمانی بسازیم در دشت سبز اتاق !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.