جمعه ۲ آذر
هستی پرستی شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۳۸۴۷۹
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
خدایا سینه ام از ناله پُر کن
مرا در لحظه ی آخر تو حُر کن
الهی ساقی و باقی تو هستی
من و بتخانه را امشب شکستی
در این میخانه ی هستی پرستی
دلم را چشم از مستی نبستی
که یادم آوری عهدی که بستم
بگیرم نسخه ی شافی به دستم
میانِ سفره ی آه و نیازم
بخوانم قصه ی پیرانه سازم
گرفتارم اگر در راهِ بن بست
خدا نامی کنارم مهربان هست
که او هر چند بودم مست و لجباز
شنیدم پاسخم را می دهد باز
از امیالت اگر گشتی تو آزاد
نجاتت می دهم از بند اضداد
نکن دوری که جانی چون بمیرد
اگر صد دست باشد کس نگیرد
محمد محسن خادم پور - 1365
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.