جمعه ۲ آذر
عسل و قند شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ شماره ثبت ۳۸۴۱۶
بازدید : ۳۲۵ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
هیچ لب همچو لبش چون عسل و قند نبود
گر چه در خواب من آمد ولی یک چند نبود
عهد بستیم که هر گز نشود دور فراق
در دلم بود ولی حیف که پیوند نبود
بر خلافم برود ره، نرسیدیم بهم
کره ی عرض مدور که بگویند نبود
نظری هیچ به جز او به کسی دیده نداشت
غیر از او در دل من جز که خداوند نبود
خواستم همچو صبا بوسه زنم بر لب او
آخر آن غنچه او صاحب لبخند نبود
خواب دیدم که شبی باغ بهشتم دادند
ماه رو بهتر از او یا که همانند نبود
هیچکس بود مگر در دل من جز آن یار
به لب غنچه او قسّم و سوگند نبود
شیشه این دل من را تو بیا بند بزن
گر چه از جور زمان هیچ که بی بند نبود
گفته، جز من به دلش هیچ کس دیگر نیست
کاش این دوره ما اینهمه تر فند نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.