يکشنبه ۲۷ آبان
... شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ۱۲:۴۱ شماره ثبت ۳۸۳۸۸
بازدید : ۲۶۷۹ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
بیزارم از دنیای پر تزویر ادم ها
از ازدحام و فرصت درگیر ادم ها
در شهر میگردی ولی ادم نمیبینی !
با خود بیندیشی چه شد تصویر ادم ها؟!
خسته شدی از راه و رسم و سبک و هر شیوه
خاله زنک بازی دندانگیر ادم ها
کو اینه؟گم شد میان مردم این شهر
مالیده اند بر روی ان از قیر ادم ها!
بیزارم از تنهایی معصوم ازادی
تن های بیکس له شده در زیر ادم ها!
دستان تنها در میان مردم انبوه
بازیچه احساس های سیر ادم ها!
اخر کجا؟در گردشی مغرور در عالم؟
اشرف به مخلوقات عالم ,میر,ادم ها
سلطان جنگل را ببینید لا اقل شاید
درسی بگیرید لاجرم از شیر ادم ها!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.