جمعه ۲ آذر
حریم حضور شعری از کیان حسین دوست
از دفتر دل نوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۳۸۰۰۰
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب کیان حسین دوست
|
محبوب من!
وقار واژه هایم
به نگاه محجوب تو بسته است
و حریم حضور خیال
به وسعت جبروت زلال بودنت
و من
بی باک تر از غزل
در هوای آبی تصورت
میل تخیل دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.