يکشنبه ۲۷ آبان
سفری تا به جنون شعری از الناز مهدوی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۳۷۹۴۵
بازدید : ۷۳۰ | نظرات : ۱۰۵
|
آخرین اشعار ناب الناز مهدوی
|
سلام به دوستان ناب
متاسفانه مدت زمان زیادیه که نتونستم بهتون سر بزنم ،زندگیه دیگه متاسعانه بعصی وقتام خوشبختانه بازی درمیاره !دلم تنگ شده بود واسه همتون خوشحالم که باز فرصت شد بیام به این جمع دوست داشتنی ،شعری سرودم که تقدیمتان میکنم و مثل سابق منتظر نظرها و نقدهای شما اساتید عزیز هستم
سفری تا یه جنون
به سفر رفتم من
سفری دور و دراز
سفری از سر شوق
سفری تا لب مرز
سفری تا گل سرخ
سفری تا سر جوی
سفری تا لب دیوار بلند
سفری تا همه جا
سفری تا به هر آنجا که تو اندیشه کنی
سفری تا به درون
سفری تا به جنون...
.
.
.
در سفر دبدم من
اوج آن دریا را
عمق آن کوه بلند
اشک آن آینه را
لب خاموش سکوت
زخم خونین دل مجنون را
طفل بی جا و مکان
مادری افسرده
پدری پژمرده
چشم گستاخ زن بیچاره
مرگ شوق قلم شاعر را
ظلمت اندیشه
رفعت بی ریشه
آه...
از این غم سنگین دلم...
.
.
.
گفت با من:
تو ندیدی آیا
رنگ آبی پر طوطی را؟
آری اینها همه هست
سفر از نو باید...
الناز 27/4/94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.