يکشنبه ۲۷ آبان
چشم به راه شعری از سجاد ربانی
از دفتر خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۳۷۹۰۶
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب سجاد ربانی
|
سال هاست
از این خانه رفتی
از وقتی یاد دارم
تمام شکوفه ها شکفتن
بهار ها هم رفتند
تابستان ها هم گذشتند
برگ های تمام پاییز ها هم ریزش کردند
باران هم پشت سرش
برف ها سفید پوش کردند
زمین خاکی را
زمستان ها هم گذشت
هنوز هم انتظارت می کشم
هر سال به همین ترتیب
پشت هر در و پنجره
احساس می کنم نشستی
صدایم می زنی
پسرک سر به هوا برگرد به خانه
دلم تنگ است
نمی دانم تو زودتر می آیی
یا من زودتر می روم
چشم به راهتم...
" سجاد ربانی "
پ , ن : تقدیم به پدران و مادران چشم انتظار , شهدای گمنام .
تقدیم به 275 شهید . 175 شهید غواص / 100 شهید گمنام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.