جمعه ۲ آذر
در غربتم شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶ شماره ثبت ۳۷۷۲۰
بازدید : ۹۶۵ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
نمایی از شهر لنگرود بر فراز لیلا کوه همراه با شعر " در غربتم "
در غزبتم
در غربتم
در غربتم اما
نگاهم آنجا
به آن کوه
که نامش لیلا
اینسو ترش
دریا
با آبهای ِ زلال و دلربا
در این میانه
زادگاهم
لنگرود ِ جان
شهر ِ یاران
جانان
همراهان
همزبانان
مهربانان
شهری که
مرا خاطره ها
بسیار است
و یادگارهایم در آن
بسیارتر
آه
ای لنگرودم
ای لنگرود ِ جان ِ جانان
اکنون در این غربت ِ
غریب ِ
غمگین ِ غرب
این شوریده دل را
دریاب!
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
تصویر از مرتضی موئد ناصری
با سپاس از ایشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.