چهارشنبه ۱۶ آبان
زبان پارسی شعری از نازنین حسنی
از دفتر شعرای کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۳۷۳۴۷
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب نازنین حسنی
|
باز یاد آرم که هستم پارسی
من فرزند این آخر نسل پارسی
نگویم واژه ای جز واژه های آشنا
نخوانم قصه ای جز قصه های پارسی
عاشقم من عاشق این مرزو بوم
بر تمام لحظه هایم هک شده نام های پارسی
باز گویم آن جوان مرد که فردوسی بود
آفریده این همه نغز های پارسی
واژه غربت میارم بر زبان
تا بماند جاودان زبان پارسی
---------------------------------------
این شعرو وقتی حدودای ده سالم بوده گفتم لا به لای وسایلم تازه دیدمش
بدون هیچ تغییر و ویرایش خواستم بزارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.