يکشنبه ۲۷ آبان
ابر سیاهی شعری از کوثر اسدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۳۷۲۷۹
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب کوثر اسدزاده
|
من از حال بد روزام
به حد مرگ بیزارم
برای گفتن دردام
دوباره واژه کم دارم
اگه حالم رو می فهمی
بیا خوبی کن و بردار
تموم خاطراتت رو
که پر کرده درو دیوار
می دونم که نمیبینی
غمای توی چشمامو
می دونی توی این روزا
غمت پر کرده شعرامو
چرا ابر سیاهی ها
دوباره داره می باره
چرا باریدن غصه
نمیخواد کم بیاره
---------------------------------------------
پ.ن : این اولین باریه که تو این سبک یه نوشته داشتم خوشحال میشم نوشتمو نقد کنید و ایراداتشو بهم بگین.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.