يکشنبه ۲۷ آبان
و خدا می خندد شعری از کوثر اسدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۴۷۹۵۷
بازدید : ۱۶۱۲ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب کوثر اسدزاده
|
آسمان می خندد
به من خسته ی آزرده دل بی سر و پا
که فقط می بارم
که فقط غصه و غم
توی این کلبه ی تاریک دلم می بافم
رنگ این خاطره ها را به در و دیوار
کنج تنهایی خود می پاشم
و خدا می خندد....
به من ساده ی بی صبر عجول
که فقط گریانم
دائم از ابر و باد و مه و خورشید و فلک نالانم
که به آسانی فراموشم شد
از پس پرده ی تاریکی شب
روزنه ی نوری هست
در پی تلخی این سختی ها
شهد شیرینی خوشبختی هست
با خودم عهد ببندم که دگر
قالب شعر خود از غصه و غم پاک کنم
و بخندم که هنوز
آسمان می خندد
و خدا می خندد...
پ.ن:آرزو می کنم خنده مهمون دائمی لب هاتون باشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.