سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر محمد رضا عمادي (سالک همدانی)
آخرین اشعار ناب محمد رضا عمادي (سالک همدانی)
|
غزل زیر استقبال بداهه ایست از غزل شور انگیز استاد بختیار بختیاری متخلص به اگاه
با مطلع (تا با صفای خلوتیان خو گرفته ایم
دوری ز پرتگاه هیاهو گرفته ایم)
گرد لبت قرار چو هندو گرفته ایم
جا در جوار چشمه ی مینو گرفته ایم
در سبزه زار حسن در اغوش گلرخان
بس ساغر از تو مهوش گلرو گرفته ایم
مانند قطره ای که به قلزم رسیده است
دیوانه وار میل تکاپو گرفته ایم
ما را کمر زمحنت دنیا شکسته است
زانرو چو بید سر به لب جو گرفته ایم
سالوس زاهد ار چه بیازرد روح ما
با صدق میفروش به می خو گرفته ایم
سحر کلام (سالک) شیرین کلام را
(اگاه) از ان چکامه ی جادو گرفته این
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.