شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
دلشکسته تر
از آنم
که بخواهم تعبیر کنم!
زندانیم اما،
در پی آزادی
خنده،
حاضرم جهاد کنم.
پ.ن
و این..
گونه فتوا داد:
چشمان عاشقم،
به دروغ هم
ثواب صد ها حج دارد
گفتن دوست دارم.بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.