سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        سرنوشت

        شعری از

        منصور دادمند

        از دفتر سپیدار نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۳۶۹۳۲
          بازدید : ۶۰۸   |    نظرات : ۵۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منصور دادمند

        برپشت شیشه سرنوشت
         پر میکشد نگاهم
         به تیری بر قلب شیشه
        تا کشد نقش راه
        به موریانه ای که می جود چوب سرنوشت
        چون عصای سلیمان
        .............
        می خزد در آسمان دلم
         ظلمت و وحشت و تنهایی
        می جهد از قلب خاکم
        زمین همنشین
        آه دل افسون
        تا زند سنگی بر شیشه عمر
        تا چشم حسرت گرمی آتش دوزخ
        لذت فریاد شکوه
        از خستگی به راهی
         که میکشد پاهایم با درد و خون
        به کویری پرسراب
        که نشستن کر کسان به انتظار
        یک مسافر راه
        نشستن ریگ های روان
        زنند یک بوسه مرگ
         به مسافر راه
        نشسته زمین خشک و بی آب
        تا چشد شیره عمر و
         آب حیات مسافر راه
        ..............
        ای خدا....بر دیده پر اشکم بگشای
        دمی خنده
         دمی امید
         دمی... شوق به راه
        تا به کی در دل نهان سازم
        من هستم یک پست روسیاه
        یگ گدای بی چیز  و بی مقدار
        کی توانم هست ̡ چشم قطره ای می ناب
        قدرت تحمل تلخی آن
        لیاقت داشتن پنج قدرت آن
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0