جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
این تالار بلورین خلسه را
با رخشه های گرم هر لبخند،،
دوار،، میرقصم
و شکوه تو را
خورشید
تا
تراویدن...
شیونی شاد،،،
در وزش شکوفه های شیشه ای در مــــه
وانگاه که میپیـــــــچی ...
میبـــــارم...
به فصل شب گیسوان ،در باران.. .
میدانم
ایستاد، بی قفس
منشور سبز بلنــــــد تبریزی
تا فریاد
و بهـــــــــار...
بی تکدر تمام روشن آیینه ها ، جاریست.............
بی آه ...
در ستیغ آتش و شمعزار ...بیــــــداریست
در نگاه شعبده ی صورتی رنگ یخ
و تن گیلاس
من
پرستــــوهای سپید نفس را
سرود محزون صاعقه میخوانم
و
تو را...
شالوده ی طعم آب ها در فوران نور
تا عطش های گرم رویـــابار...
.
.
.
این آشوب قرنهای خفته را
به ساعت نیلگونه
بیتابی
با تمام
پولکها
گوشوار نرم ارغوان ها...
اقاقی ها ...
هـــــــــزار سال میمیرم
در تن بیـــگاه ...
با
اشکهای سرخ بیتابی
قلبم ...
آوای ماهور عشــق در بودن
هم طنین شقایق
در باد....
این
تبانی هستیست تا
آوندهای کیهانی
.
.
.
ستاره بازی سپید دشتها را،،
نگاه کن ...!
این همه راز از کجا آورده ای تا خروشیدن؟
.
.
.
ببااال!
در شرابه های شرقی مهـــــــر تا من ِ پرواز
بخوان!
ملودی نجیب سرزمین های سرد بی پر را
.
.
.
تکرار خواهیم شد
در ساحت -انــــــسان-...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.