شنبه ۳ آذر
رمز استفهام ؟ ... شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۴۰ شماره ثبت ۳۶۸۴۳
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
باز شعر ناب میگویم برای آفتاب
ای دل از سیمای دل آرام ماهش رو متاب
از زلال سبز آن سرچشمه ی آب حیات
لحظه ای غافل شدم ، هر چشمه شد دام سراب
ساربان منزل بمنزل میبرد مارا کجا ؟
از چه منزلها برایم میشود هر جا خراب ؟
تا به کی این چرخ گردون واژگون چرخد ، که من
صحنه میگردانم ، اما می دوم مثل حباب
می کنم در امتداد عشق بازی ، همچنان ..
و در این میخانه ها سر میکشم جام شراب
بشکنم دل های نازک با زبان سنگ خود !
سجده می آرم که خواهم از خدای خود ثواب !!
بس که طغیان میکند این نفس سرکش بی امان
جای مرهم ، زخم بگذارد به دل های کباب
نام آدم می نهم بر روی خود ، اما چه سود ؟
همچنان این رمز استفهام ؟ مانده بی جواب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.