جمعه ۲ آذر
نمیخواهم بخوانم شعری از سعید احمدجامی (خواجه)
از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۳۶۸۲۳
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سعید احمدجامی (خواجه)
آخرین اشعار ناب سعید احمدجامی (خواجه)
|
نمیخواهم بخوانم
قصه های
کهنه دیروز را
امروز
نمیخواهم بداانم
آرزوهای
به دل مانده
ز اسرار بد دیروز
نمیخواهم بمانم
در غم ماتم
سرای کینه ها
هر روز
بیا تا وا کنیم
در را به سوی
آبیه زیبا
بیا تا آشنا سازیم
نگاها را
به نور تازه خورشید
درون سینه ها
را پر کنیم
از عطر خوشبختی
تنفس کن
هوایم را
ببین
من را که شادابم
زباران نگاه تو
ولی خاموش و دلواپس
زامواج خروشانت
نمیخواهم ببینم
نقطه پایان دفتر را .!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.