دوشنبه ۵ آذر
قوی زیبا شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸ شماره ثبت ۳۶۵۲۴
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
چشمه ام یاری کنم، رودی که دریا میرود
میگریزم زان، اگر مرداب یکجا میرود
رنج دهقان میدهم تسکین ز آب رود خویش
آبم آنجا میرود که بوته بالا میرود
بر سر این تشنگان بی هیچ باران بگذرم
ابر بی باران نی ام، زین جا به آنجا میرود
جان به راه دوست خواهم داد گر جان خواهد او
در میان شعله این پروانه عمدا میرود
گل دهم بر شاخه پیش از نو بهاران در شتا
باکم اصلا نیست، گر هم سوز سرما میرود
دوست دارم دست من گرمی دهد بر دست دوست
حیف از آن یاری که بی دلدار تنها میرود
بر سرم پیرانه سر گر هست دل هستم جوان
میرود روزی، ولی چون قوی زیبا میرود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.