دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
ادریس
چه كسى مى خواند
شعر بى برگى را ؟
چه كسى مى خواند
خس و خاشاك مرا ؟
لابد از چشمۀ حق
مَشك او جوشان است
لابد از ديده او
گفتنش آسان است
چه كسى مى خواند
شعر آتشكده را ؟
ديگر از زرتشت هم
آتشى نيست مرا
تا كه در دست من است
فصل توفانى شب !!!
ياد زرتشت به خير
ياد داوود به خير
ياد ادريس به خير
تگرگ
دست بى رحم ترين فصل يخى
نقشه ى قلب مرا كرد دو نيم
اين همان پاييز است
كه مرا داد نويد
كه مرا كرد عريان
دست او كوته باد
از ميان چپر و ساقه و برگ
دست او كوته باد
همچو آوارگى فصل تگرگ
بى گمان از جهش جاى تگرگ
لاله ها مى رويد
لاله اى داغ تر از
کف دستان پدر
كاوه آهنگر
باقر رمزي باصر
زمستان 73
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.