جمعه ۲ آذر
قله های عشق شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ شماره ثبت ۳۶۳۱۳
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
با من حرفی بزن
بی طاقت ترین عاشق دنیا منم
دستم را بگیر
ببرمرا به اوج قله های عشق
جایی که جز دست خدا
دستی بالای دستمان نیست
از سقوط نهراس
خدا همین نزدیکی است
کنار یاس حیاط ما نشسته
وهر صبح شاخه ای برای تو
به من هدیه میدهد
دستم را بگیر
ببر مرا به آن سوی مرزهای
بوسه و خواهش
به مهمانی
لاله های نوازش
ببر مرا
به شب شعر چشمانت
ببر به عمق واژه های
ناب غزل هایت
ببر مرا
تنها
یک قدم تا به خدایی مانده است.......
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.