چهارشنبه ۱۶ آبان
حال بد! شعری از محمد صادق زمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۳۶۲۱۷
بازدید : ۸۵۳ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر محمد صادق زمانی
آخرین اشعار ناب محمد صادق زمانی
|
مریمِ قدّیسِ رؤیاهایِ من! حالم بد است!
عصمتِ لبهایِ دیندارت کمی بیشازحد است
از مَیِ انجیلِ لبهایت کمی مستم بُکن
منجیِ جانم بشو، اینجا پُر از دیو وُ دَد است!
در وجودم اورشلیمی ساختم بیتابِ تو
گر تو باشی راهبهاش،کُلِّ دنیا معبد است!
کاهنِ غاصب،مسلط شد به بیتُالقدُسِ جان
هرکه با عشقم دراُفتد بیگمان او مرتد است!
گرچه تو پُرطاقتی،مغرور و باصبری ولی
مریمِ قدّیسِ رؤیاهایِ من! حالم بد است!
*شعر: محمدصادق زمانی*
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.