جمعه ۲ آذر
تاراج شعری از اصغر زند
از دفتر دفتر نخست نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۳۵۹۵۶
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۵۱
|
|
شگفت از این سکوت و بی غمی در پیش این تاراج
که تا عمق وجودم زهری است از نیش این تاراج
تمام مغز من از فکر این پتیاره می سوزد
خوره افتاده بر جان من از تشویش این تاراج
سزاوار است اگر هر کس کند قالب تهی از درد
چه سان پنهان توان کردن نشان ریش این تاراج
خدا را خود تکانی ای جوانمردان قوم پارس
که ننگ است این همه ماتی برای کیش این تاراج
امیر الحاج اگر این قوم شیطان سیرت و گرگند
تو ای حاجی ایرانی نباشی میش این تاراج
پا نوشت
در این اوضاع و احوالی که آل سعود پیش آورده اند هجوم ایرانیان برای عمل مستحب عمره مفرده و خرید سرسام آور از بازار آنها معقول نیست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.