سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 7 مهر 1403
  • روز آتش نشاني و ايمني
  • شهادت سرداران اسلام: فلاحي، فكوري، نامجو، كلاهدوز و جهان‌آرا، 1360 هـ ش
25 ربيع الأول 1446
    Saturday 28 Sep 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۷ مهر

      مسافرت شمال

      شعری از

      منصور شاهنگیان

      از دفتر گذشت ايام نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ۰۳:۱۵ شماره ثبت ۳۵۵۲۹
        بازدید : ۷۴۶   |    نظرات : ۳۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منصور شاهنگیان
      آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان

      با عرض تبریک مجدد سال نو به مدیریت سختکوش و یاران ِ " شعر ناب " 
      این سروده طنز گونه ، به دلایلی ، در پست وبلاگ آمد ، که با تغیراتی ،
      در اینجا ، تقدیم تان میکنم : 
       
      دوستان ِ "شعر ِ نابم " گر رَوَم، بنده ، شمال 
      شهر من باشد کجا،با همسرم ،بی قیل و قال
       
      راه ِ چالوس از کرج ، اعصاب را ریزد ، به هم
      داد از، ویراژ و سرعت ،با رَپ و با، های متال
       
      از کرج،چالوس ُ نوشهرتا چَمِـستان خوش بوَد
      تا رَوَم رشت،سَر وِ لات،چَم،خاله،مثل ِپارسال
       
      پیش خود گفتم که : ویلایی بگیرم ، با کلاس
      کوه و جنگل ،باشد و دریا ، کنارم ، هم، عیال
       
      بی خبر از نرخ ِ ویلا بودم و باخنده گفتا عارفی
      چاره ات ، چادر زدن درپارک باشد ، بی خیال
       
      ماهواره با هتل ، پنت هُوس با شام و ناهار
      شد همه باطل ز بس دور و بَرَم،بود آشغال
       
      بهتر آن دیدم که بر گردم به شهرم ، اصفهان
      تانگردد بیش از این دلخور زِ من،شهر ِ شمال
       
      اصفهان _ نوروز 94
       
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2