جمعه ۲۵ آبان
تو تمومه دنياي مني ديوونه شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۳۶ شماره ثبت ۳۵۴۵۰
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
تو تمومه دنياي مني ديوونه
اينو گفتم كه ياده تو بمونه
ديگه اصلا برام مهم نيست
حتي اگه همه عالم بدونه
تو دنياي مني و من ديوونت
بكن ديوونه رو دعوت به خونت
آخه نگفتي طفلكي جايي نداره
نذاشتي سر بذارم روي شونت
آره من ديوونه ام ، ديوونه ي ديوونگيهات
واسه همين بود كه خدا تو رو بهم داد
ولي تو منو تنها گذاشتي رفتي
نگفتي اون عاشقم بود ، منو ميخواد
دروغه كه ميگن ديوونه خوشبخته
اينكه من بي تو باشم ، خيلي سخته
حالا من ديوونه اي تك و تنهام
تو كه رفتي ، دنيامم با تو رفته
سلطان عشق
23/8/91
عید به همه دوستان مبارک باشه
با آرزوی روزا و سال خوش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.