مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۲۷ آبان
مناجات (1) شعری از سهیل اروندی
از دفتر دریای نیلی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۳۴۹۵۴
بازدید : ۵۲۶ | نظرات : ۳۵
آخرین اشعار ناب سهیل اروندی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
- پروردگارا -
-عاشق تر- از پیشم کن
دور ریزم
همه - دنیا - بی نیازم - کن
دور ریزم نیازهای خویشتن
گذر کنم کوچه خواستن
همه انفاق باشم
نه خویشتن
دست غیر نگیرم
یار بینم و ناز یار کشم
بکوشم همه رنج
بیهوده متحمل نشوم
پلیدی هر چه شر
ناتوانم نکن نزد غیر
تیره روزی دور کن
ان چشم بخیل کور
همه عالم افکارم
فکر مدد -تو -باشم
بگیری دستهایم
تسبیح و حمد تو گویم
ان با شم می خواهی
نشوم هرگز اسیر دلی
جز - تو - نخواهم عشق
نیکی کنم خانواده ، یتیمی
-الهی - همه نگاهم به دست - توست-
مگیر از من ان چه در دست -توست -
- توئی - نَفسم
مشتاقم لقایت
در ناملایمات - ثنایت -گویم
همه نا مرادی - باشی - ذکرم -
سهیل اروندی/23/6/93
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.