دوشنبه ۵ آذر
انار شعر شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳ شماره ثبت ۳۴۸۵۴
بازدید : ۱۲۰۸ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
فضای باورم تا بی غبار است
انار سرخ شعرم آبداراست
مفاعیلن مفاعیلن فعولن
مزاجم با دو بیتی سازگاراست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.