يکشنبه ۲۷ آبان
بارون شعری از محمدرحیمی
از دفتر بعضی ادم ها... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۳۴۶۷۸
بازدید : ۴۴۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمدرحیمی
|
داره بارون میاد آروم ، من و بارون با هم خوبیم
روی برگای پاییزی ، داریم احساسو میکوبیم
داره بارون میاد آروم ، زمین خیس و هوا سرده
دیگه برگی که افتاده ، به شاخه بر نمیگرده
داره بارون میاد آروم ، تو آرومی و من داغون
نمیدونی چقدر سخته ، غم دوریت تو این بارون
نمی دونم پریشونم ، نمی دونم که دلتنگم
دارم با قطره ی اشکم ، با این احساس میجنگم
تمومه پیرهنم خیسه ، داره بارون میاد نم نم
نمیدونم چرا بازم ، شدم دلتنگ تو کم کم
نم خاک و دل بیتاب ، من و این جاده و مهتاب
داره بارون میاد آروم ، دوباره چشمای بیخواب
داره بارون میاد آروم تو آرومی و من داغون
نمیدونی چقدر سخته ، غم دوریت تو این بارون
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.