يکشنبه ۲۷ آبان
میگویم شعری از محمدرحیمی
از دفتر زندگی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۴۸۴۴۴
بازدید : ۵۶۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محمدرحیمی
|
میگویم ازصداقت ازشهادت ازشهامت ازسنگ به دست های بی جوابت میگویم میگویم ازصدای بی صدایت ازجان نثاری های بی کرانت میگویم ازغروبی که طلوعی ندارد ازکومه هایی که دیواره ای ندارند میگویم میگویم از شهادت ازخونریزی های بی عدالت از تیروتفنگ های شیرمیگویم ازبیقراری های یک پیرمیگویم میگویم ازدلهای بیقرار ازرنگ وبوهای بیصدات میگویم ازغریبه از غریبه ی بی عدالت غریبه ای که خودستایی میکند میان تووجایت چاه سازی میکند میگویم ازقدس فلسطین اززیتون های خشکیده طین فلسطین.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.