ســـــلامی برتــو محبـوبم
الا ای کشــــــــورِخـــــوبم
به آب وخــــاکِ پُـــــــربارت
بــــرآن نـــــامِ گُهــــــربارت
ســـــلامم برهمـــه جـایت
به جنگلهــــــایِ زیبـــــایت
به کوه ودشت وصحـــرایت
جـــوانِ خـــــوب ورعنـــایت
به پیــــــــرانِ خـــــدابـــاور
به غــرب ومـــرکزوخــــــاور
شمالیهـــایِ پُـراحســـاس
به دریایِ همیشــه فـارس
ســــــلامم برخـــراســانت
به دلهـــــــایِ پُـرایمـــــانت
دلم باضـــــــامنِ آهـــوست
که جـانِ من فـــدایِ اوست
ســـــــلامِ مـــــن، زِراهِ دور
به سبــــــزوارو نیشـــــابور
به کلِّ خطّــــه یِ کرمـــــان
به سیستــان وبلوچســتان
به بوشهـــروبه خوزســـتان
به یاســـوج وبه کردســـتان
ســـــلامم بــرسپـــاهــانت
به شیــــــرازوفـــــراهـــانت
به تبـــــــــریزوبه ایـــــلامت
به سیـرجان وبه بســطامت
ســـــــــلامم بـــرارومــــــیه
به پــــــــاکیِ طـــلائیــــــــه
به قـــــزوین وبه گیـــــــلانت
به ســــاری وبه تهـــــــرانت
به بجنـــوردوبه سمنــــــانت