دوشنبه ۵ آذر
دلهره شعری از پیمان سلیمی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶ شماره ثبت ۳۴۰۵۳
بازدید : ۷۱۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب پیمان سلیمی
|
پر از اصطراب پر از دلهره
بی تو زندگی زمین می خوره
داره می بره نفسام بی تو
می دونم دلت ازم دلخوره
داره میزنه با تو نبض من
بری می شکنه بدجور بغض من
نگی هم می شه بدونم چیه توی اون نگات
می شه بگذری قسمت می دم به ضلالیه عشق اون چشات
ای صبر و قرار من
خیلی خراب حال من
نزار تصورش کنم جدایی رو
نزار دوباره بشکنه دو بال من
قسم به اون سنگ صبوریت
می میرم از شدت دوریت
بازم نشون بده رو حرفت هستی
بخند تا نشکنه عهدی که بستی
ای صبر و قرار من
خیلی خراب حال من
نزار تصورش کنم جدایی رو
نزار دوباره بشکنه دوبال من
من در شعر چشم انتظاری به سبک ترانه ننوشته بودم!شعر چشم انتظاری یه غزل گونه بود.منم میدونم در ترانه باید ملودی و ترانه به هم بخوره.ولی این یه ترانه پاپ هست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.