شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
آبی دريا آرامشم را
بهم می زند
وقتی دستان بی نمکت
جای دستان خدا طعمه ی
دهان ماهیان شد.
پ.ن
به احترام
آیلان
روزی یک دقیقه
دم رو
خواهم خفت.
#فڪری_احمدی_زاده
@fekriahmadizadeh
@sherenab_ir
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.