جمعه ۲ آذر
درخت زندگی شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۵۸ شماره ثبت ۳۳۹۳۰
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
بر درخت زندگی
به برگی سبز
میدوم به آغوش جان
مست وسرخوش
شاد و خندان
میسرایم ترانه
ترانه های زندگی
ترانه های بودن نبودن
زیبا شدن به عشق و مهر
با آوازی زیبا با پرندگان دلربا
می شوم با باد به رقصی زیبا
به نسیم صبا
روح بخش جان
وه چه زیباست زندگی
شیرین و گواراست زندگی
با همه تلخی و سختی هاش
با خوشی هاش
.............
می وزد تند باد زندگی
تند باد رنج و دردها
گم میشوم در کو چه پس کو چه های آن
در پستی بلندی ها
می چشم شلاق نا امیدی
بااشک وآه
با ناله وفریاد
می چشم مزه حسرت
با افسوس ها
می چشم درد در های بسته زیبا
می وزد یک نور بی رمق
در صبح زیبای زندگی
.....
رسید وقت دل کندن
وقت سفر کردن
وقت به خاطره ها نشستن
رسید وقت فراموش شدن
وقت گذاشتن و رفتن
بخشیدن
سوختن و خندیدن
به آینه نگریستن
آینه ها شکستن
رسیدرقصی به خون نهادن
.......
می وزد باد گزنده
با شلا ق برنده
با ترانه
با ترانه های درنده
می کند مرا
میبرد مرا
این سو آن سو
می نهد مرا زیر پای دوست
می شوم هزار تکه به تکه
بر هر تکه
می شوم یک ترانه
ترانه درد و رنج وخنده
با اشک برنده
باخاطره های جاودانه
می شوم ترانه عشق وزندگی
.....
می شوم هم آغوش خاک
می شوم یک خاک زیبا
.....ا
میریزد زندگی بخش جان
زیبای زیبا
برقلب من دانه به دانه
دانه های گلهای زیبا
دانه های درختانی چون سرو رعنا
می دهم همه هستی
در مستی خدا رستی
تا کنم خاک زیبای هستی
باغستان زیبا
گلستان دلربا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.