يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر زینب جعفری(تارا)
آخرین اشعار ناب زینب جعفری(تارا)
|
ساکتم زیرا به حرف دیگران شک کرده ام
در دل از لبخند این و اشک آن شک کرده ام
دورم از دنیای سرسبز و شکوهِ زندگی
تا به اقیانوس و کوه و آسِمان شک کرده ام
بس که از نسل بشر رنگ سیاهی دیده ام
من به زیبا بودنِ رنگین کمان شک کرده ام
سفره ام را وا نخواهم کرد پیش هر کسی
چون به رنگ آب و طعم خوب نان شک کرده ام
می گریزم از تمام مردم و لبخندشان
من به آدم های خیلی مهربان شک کرده ام
سجده ها ازبس ریا کردند من ترسیده ام
بی سبب شاید به آوای اذان شک کرده ام
خط زدی اسم مرا از شاه بیت دفترت
تا تو فهمیدی به کلّ این جهان شک کرده ام
با تو خوشبینم، چرا از خواب هایم رفته ای؟
من به اطراف خودم از آن زمان شک کرده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.