جمعه ۲ آذر
رنگ چشمان تو دارد شعرم .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۳۳۶۱۱
بازدید : ۳۰۴۳ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
رنگ چشمان تو دارد ، شعرم
من به چشمان قشنگت
و به آن ناز نگاه تو
چه عادت دارم !
در نگاه تو عیان است ، بیان
من به زیبایی چشمان تو
هر لحظه دعا میگویم
رشک ها میبرد از نوع نگاه تو غزالان چمن
ماه ، آیینه ی چشمان تو را میماند
آسمان با همه ی جاه و جلالش
با تمام جبروتش
به تو میبالد و نازد
تو چه زیبا وملیحی !
و نفس های تو گرم است همیشه
تو ، بمان
نفسی تازه بکن با من دلداده
بمان
که من از لحظه ی دیدار
به چشمان تو عادت کردم
توبمان با من بیمار
مسیحایم باش ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.