پنجشنبه ۸ آذر
صد غزل پروانه شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۵۰ شماره ثبت ۳۳۵۲۶
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
تاجی از خورشید بر سر ، طوق ابری گردنت
آسمان باریده مهر از قله ی نورافکنت
زیر مژگان سیاهت ،شب به یلدا می رسد
ماه می افتد به پای برکه ی چشمک زنت
شاپرک! با عکس گل هم عشقبازی...چون هنوز
می رسد عطر بهار از حجله ی پیراهنت
باغراه زندگی مست از قدمباران توست
باده می نوشد چمن در سایبان دامنت
می کُنی مجنون به لبخندی دل لیلا و چاه
می کَنی بر گونه تا گردد منیژه بیژنت؟
لب برقصان ! باز کن گنجینه ی دریای سرخ
موج شادی را بتاب از گوهر ِ سیمین تنت
صد غزل پروانه ،صد شعر سپید آلاله را
تیره سرکن امشب از آوای شمع روشنت
در کنارت نونهال آرزو های پدر
می رود تا کهکشان همبال با روییدنت
عادل دانشی دی 93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.