يکشنبه ۴ آذر
حال پریشان! شعری از میثاق بهنامی
از دفتر غمکده نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۳۳۱۱۷
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
بگذاریــد مرا با دلِ زارم تنهـــــــــــا
گه سزاوارِ چنین حال پریشانم من
چه بلایی سرِ من آمده است اینگونه
از خودم قد تو امروز گریزانم مــــــن
وز چه رو زنده ام و بهرِ چه در این دنیا
بودم و هستم و محکوم به این زندانم
به که گویم که بریدم دل از این دنیا و...
به که گویم ز غم و دردِ دلِ پنهانم
قصه یِ خلوت و تنهایی من مدتهاست
نقلِ هر مسجد و میخانه بُتخانه شده
سهمِ من از همه ی خیر و گناهم امروز
کوچ با حالِ پریشان و غریبانه شده...
سرنوشتم همه اندوه و غم و تنهایی...
سرگذشتم همه تکرار عذاب است...عذاب...
خسته از این همه تکرار به خود میپیچم
آه از دست دلِ خسته و این حالِ خراب
...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.