پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
" آیه های تاریکی"
در تبِ لمس
دستانم، می سوزد
ــــ شبی که از هر انگشتم
شعله ای پر می کشد
و آیه هایِ تاریکم را تطهیر می کند…
من بویِ سوخته ام را
از مشامِ هر چه گرگ
هر چه گرسنه
بیرون می کشم
به سمتِ قصابیِ رسولانِ خوشبخت می روم
با لبخندی به پهنایِ آیه هایِ تاریکم
وبه باریکیِ لبِ برّانِ اندیشه ام.
|
|