دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
زمستان تفسیرغم چشمان تو ست
آنگاه که پُر از فریاد
در سکوتی غریبانه
بار سفر بستی و
به دیار معشوق شتافتی........
--------------------------------------------------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.