جمعه ۲ آذر
شوق ديدار شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۳۲۶۲
بازدید : ۹۷۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
دیده طاهر باید ای مردم , که بیند روی دوست
چشم نا پاکان عبث , دنبال او در جستجوست
کارمان هر صبح و شب مکاری و حیلتگریست
روز جمعه ذکر الغوث و عجل با های و هوست
گر بپرسند حال ما را از فراق یار ِ خویش
بی درنگ گوییم کز عشقش نگنجیم زیر پوست
او که پنهان گشته و ما منتظر بر وصل وی
چون بیاید روی ما در پیش او مشکینه روست
عاشق آن است شوق او در کار نیکو بنگرد
بر شمیم خوش بگوید خاک او عطرینه بوست
رنج هجرش آتشی بر قلب زارم می زند
شوق دیدارش ز بهر روح من شوقی نکوست
ای خدا رویش نمایان تا که عمرم سر نشد
گر که مردم , ضامن این رو سیه دستان اوست
********* سلام . مصراع ابتدايي اين شعر را با الهام گرفتن از مصراع پيشنهادي استاد طوفان گفتم و اين شعر را به ايشان تقديم مي كنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.