سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 4 مهر 1403
    22 ربيع الأول 1446
      Wednesday 25 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        چهارشنبه ۴ مهر

        امشب

        شعری از

        از دفتر غربت دل نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۳:۲۵ شماره ثبت ۳۲۴۲
          بازدید : ۷۱۵   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر
        آخرین اشعار ناب


          امشب کنار برکه یادت تخیل می کنم

        طرح نگاهت را گلی از نقش سنبل می کنم

        امشب به سویت نازنین پروانه راهی می کنم

        در بند چشمان توام هر آنچه خواهی می کنم

        امشب برایت لیلی ام بی تاب مجنون می کنم

        امضای پای عشق را با قطره ی خون می کنم

        امشب به عشقت تا سحر با کعبه ماوا می کنم

        بین خود و معبود گل بزمی بر پا می کنم

        امشب غمت را در دلم از ریشه ویران می کنم

        خود را حریمت کرده ومعشوق پنهان می کنم

        امشب کنار یاد تو تا صبح خلوت می کنم

        بی تاب آغوشت ولی خالی ز شهوت می کنم

        امشب صدای شهپر پروانه درهم می شود

        در آستان درگهش این سر فقط خم می شود

        امشب ببین سجاده ام از رازقی ها پر شده

        این قاصدک از سمت اوست از عاشقی ها پر شده

        امشب نگاه مست من پرسوز تر از تب شده

        این بخت من تاریک تر از ظلمت هر شب شده

        امشب نگاه آینه تصویری از یک بیدلیست

        راز نگاه عاشقت از عاطفه از همدلیست

        امشب کنار اطلسی اشعار من رنگی شده

        امشب دلم سر سخت تر از تکه ی سنگی شده

        امشب تمام شعر من در دفترم تا می خورد

        در بستر سردت ببین بغض دلم هااااامی خورد

        امشب شب شعری به پاست من ٍیاد تو با اطلسی

        معبود من دادم برس در ظلمت و در بی کسی 

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2