پنجشنبه ۱ آذر
صبرِ من حدی داره! شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۱۳۲۷۸۴
بازدید : ۹۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
فِک نمیکردی یه روز جوابتو بهت بدم؟
یا نمیخواستی تمومِ حرفامو بهت بگم؟
صبرِ من حدی داره!
یادته بهم می گفتی چرا دوسّم نداری؟
چرا دوس نداشتنت رو به زبونت میاری؟
صبرِ من حدی داره!
هرچی میخوای بگو و برو دیگه از پیشِ من
نمیخوام با بودنت خنده کنی به ریشِ من!
صبرِ من حدی داره!
به خدا خسته شدم بس که همش دروغ میگی
مطمئنی که دیگه به من دروغی نمیگی؟!
صبرِ من حدی داره!
باشه هرچی که بشه فقط بدون
با کسی که تو رو دوس داره بمون!
اگه قلبمو شکستی دوباره
اگه از آسمونم سنگ بباره
صبرِ من تو زندگی حدی داره!
علیرضا صانعی ✍️
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانهای ساده و صمیمیست
درود بر شما
موفق باشید