جمعه ۲ آذر
حافــظ قـــرآن شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۲:۲۵ شماره ثبت ۳۲۲۴
بازدید : ۱۲۴۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
حافــظ قـــرآن شدن تنهـــا به حفـــظ آیه نیست رازحفظش بی گمان خلوت به زیرسایــه نیست
حافظ قرآن حسیــن (ع)است جانفشانی می کند پـــرچـــم ایمان به دست مردم دون مایه نیست
چونکه این پرچم گرفتی درعمل بی حد بکوش بی خلوص وبی عمل قرآن به جز پیرایه نیست
حافظ قرآن که هستید کارتان بس مشکل است من ز جاهل چون بنالم ،برعدو شکوائیه نیست
نـــاطـــق قرآن شــــدی قرآن نــاطــق رابجــــو بی ولایت گر بمانی دین تو را دایه نیست
ای که (طوفان) می کنی با شعرخود هرجا دگر در میان عارفانی شـکـوه ات را پایه نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.