يکشنبه ۲۷ آبان
آکواریم شعری از خوجه خرسه
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۳۲۱۸۸
بازدید : ۹۳۳ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب خوجه خرسه
|
دست مُهر
سینه مُهر
پا مُهر
دیده مُهر
آهاااااااااااااااااااااااااااااای
زندانبان!
وقت هوا خوریست...........
درین آکواریم تا کی !
نشسته
ما ما کنیم
که نمی گنجد جهان خیال جمع
در تفریق این شهرِ
دَر اَن دَش ت
ماهی کوچولوی
گوشت خوار
|