سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      روستاهای خواب آلوده

      شعری از

      حسین شفیعی بيدگلی

      از دفتر باران نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۵۵ شماره ثبت ۳۱۹۰۶
        بازدید : ۵۳۱   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین شفیعی بيدگلی

      در روستاهای خواب آلوده
      فرزندان زخمی فقر
      قلب مادران خاکستر
      دست پدران در زمین سوخته
      در زیر آسمان تیره وتار
      صدای اتومبیلهای مردان چاق
      قلبها ی مادران خاکستر
      دستها استخوانهای تکیده
      چشمها بی رمق
      نجات دهنده ای خواهد آمد؟
      در دره ها زمان متوقف شده
      عبور ماشین مردان چاق
      نمایشگر تابوت ومرگ
      آیا نجات دهنده ای خواهد آمد؟
      زمين ها تنگ
      کوچه ها تنگ
      در دره ها زمان متوقف شده
      آیا نجات دهنده ای خواهد آمد؟
      جمعه ها مردان چاق روی اتومبیلها
      کله های خام
      آمده از شهر
      به دیدن درخت
      کله ها شان خام
      دستها شان خام
      نگاه ها یشان خام
      راه رفتن خام
      خندیدن شان خام
      فرزندان زخمی
      گریه می کنند
      مادران تکیده گریه می کنند
      آیا نجات دهنده ای خواهد آمد؟
      خواهران زیر خاک
      برادران زیر خاک
      پدران و مادران قلبشان خاکستر
      نجات دهنده ای خواهد آمد؟
      حسین شفیعی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0